Les for livet!
Dette læremateriellet er eit samarbeid mellom Olav H. Hauge-senteret, Nynorsksenteret og Foreningen !les. Oppgåvene til Svarte-Mathilda, Keeperen og havet og Eg er eg er eg er har tidlegare vore nytta i Tid for ti-aksjonane.
Det er fint om de har bøkene tilgjengelege i klasserommet når de arbeider med oppgåvene, men det er ikkje naudsynt.
Vi håpar at både teaterframsyninga og desse oppgåvene vil gje elevar og lærarar lyst til å lese vidare!
Opplegg
Om Les for livet!
Gjennom teaterframsyninga Les for livet! får elevane smakebitar av nyare barne- og ungdomslitteratur på nynorsk. Manusforfattar Lars Mæhle har fletta saman tekstutdrag frå fleire forfattarar som skriv i ulike sjangrar, til ei spennande forteljing. I Les for livet! får elevane oppleve alt frå dikt til fantasy i ei engasjerande framsyning. Målet er å fremje leseglede!
Få framsyningar i Den kulturelle skulesekken har undervisningsopplegg for etterarbeid. Gjennom dette opplegget kan elevane arbeide vidare med utvalde tekstar frå dei aktuelle forfattarane. Undervisningsopplegget er lagt opp slik at læraren sjølv kan velje tekstar og omfang.
I LK20 skal elevane i større grad eksperimentere og bruke nysgjerrigheita si i faget, særleg i barneskulen. Ved å arbeide med eit emne over tid og på ulike måtar, kan ein legge til rette for djupare læring der elevane forstår omgrep og samanhengar, både i fag og mellom fagområde. Kjerneelementa Tekst i kontekst, Munnleg kommunikasjon og Skriftleg tekstskaping er sentrale i opplegga til Les for livet. Kjelde: www.udir.no