1–4

Nynorsk som hovudmål: Elevar med nynorsk som hovudmål skal ha opplæring i og på nynorsk. Tekstane dei møter, både digitalt og på papir, skal primært vere på nynorsk. Dei skal også lære seg å meistre den nynorske språknorma. Dette kan vere utfordrande i eit samfunn som er dominert av bokmål. Her finn du nynorske tekstar og undervisningsopplegg med læringsfremjande språkaktivitetar. Elevane får både leike med språket og lære språket.  

Nynorsk som sidemål: Elevar som har bokmål som hovudmål, skal byrje tidleg med nynorsk. På småskuletrinnet skal dei lese og lytte til nynorske tekstar, og dei skal etter kvart utforske forskjellar og likskapar mellom skriving på hovudmål og sidemål (LK20). Aktivitetane her passar også for elevar med nynorsk som sidemål. 

Fin flott og fantastisk ikon

Nynorske tekstar som er tilpassa 1.–4. trinn.

Nye ressursar

Fossekallen IKON
Fossekallen

Fossekallen kan visast på skjerm eller skrivast ut, og passar godt å lese høgt på 1.–4. trinn rundt nasjonaldagen. Hilde Myklebust har skrive forteljinga, og Inger Lise Belsvik har laga illustrasjonane

Klinkekuler Ikon
Å leike med klinkekuler

Dette undervisningsopplegget er tenkt som ein språkstimulerande leikesituasjon med litterære og matematiske innslag. Ressursen legg til rette for litterær samtale og lar elevane undre seg og prate om det å tape og vinne. Kanskje oppdagar dei nokre viktige erfaringar om seg sjølv.

Bok paa 123 Oskar og eg
Bok på 1-2-3: Oskar og eg (1.–4.)

Tverrfagleg undervisningsopplegg for 1.–4. trinn i norsk og kunst og handverk med tema folkehelse og livsmeistring.

Skrivekrok Ikon
Å leike bibliotek

Denne læringsressursen er tenkt som ein språkstimulerande leikesituasjon med skriftspråkleg undring og oppdaging. Elevane skal samarbeide, leike, sortere, telje, lese og skrive.