31. oktober feirar mange halloween. I takt med at haustmørket senkar seg, dukkar det opp graskarlykter i hagane, og mange barn kler seg ut med skumle kostyme og masker. Det er tid for «Knask eller knep!».
Her finn du eit tverrfagleg arbeid med temaet kjæledyr. Du kan gi tilpassa leseopplæring på 3. og 4. trinn med utgangspunkt i nynorske tekstar om kjæledyr.
Ungdomsskolen WANG Ung Oslo har fornya nynorskopplæringa si etter eit samarbeid med Nynorsksenteret. Norsklektor Emilie Johansen fortel om erfaringane deira.
Vi har laga ein ny film om korleis ein kan arbeide med skriftspråkstimulering i barnehagen. Filmen er fin å bruke i personalmøte, som inspirasjon eller utgangspunkt for samtale.
Gjennom å arbeide med tre ulike dikt om hausten får elevane ulike erfaringar med å lese for å oppleve. Elevane målar bilete, samanliknar ord og dikt, skriv eigne dikt og deltar i framføringar.
Det finst fleire store gåter i debatten om nettbrett i skulen. Ei av dei største gåtene, slik eg ser det, er at elevar blir sette til å teikne og skrive på nettbrett med fingrane.
Førstelektor Toril Sjo ved Universitetet i Oslo skal halde eit nettseminar om analog og digital nynorskdidaktikk i andrespråksundervisninga. Det skjer torsdag 19. oktober klokka 14.30–15.00.