• Blogg

Blogg og nyhende

Lesing hovudbilete

Ytring: Verdien av lesing

«Høgtlesing, er det så viktig, då?» Det korte svaret er «ja». Og når ein svarer ja på dette spørsmålet, er det fordi lesing og språkutvikling heng saman. Lesing rommar så mykje og er ikkje berre ein aktivitet for aktiviteten si skuld. Lesing har ein språkleg verdi.

01.11.2021

IMG 1354 beskjært til nettside

Læremiddel på nynorsk no!

Vi krev lærebøker og digitale læremiddel på nynorsk no! Bodskapen var krystallklar frå alle elevane som aksjonerte i Volda i dag.

28.10.2021

2 A4 A8915 til nettside nytt h bilete

Fargespill i Noregs største nynorskkommune

Fargespill er eit fredsskapande kunstprosjekt for born og unge med musikk og dans frå heile verda. Det er langt meir enn ei framsyning. Det er også ei overtyding om at menneske, språk og kulturar kan møtast som likeverdige.

27.10.2021

Erlend Skjetne01 til nettside

Ytring: Altfor god i norsk?

Eg ville skrive ein roman om einslege mindreårige asylsøkjarar frå Afghanistan. Men i kva slags språkdrakt?

25.10.2021

Halloweenlesing 2

Frå Labolina til Svarte-Mathilda

Snart er det halloween, og det passar bra med ein ekte grøssar, både for dei som er for eller imot knask og knep. Her kjem nokre boktips for små barn, skulebarn og ungdomar. – Låg, middels og høg grad av grøss.

21.10.2021

Nyno klasserom 16 9 med bobler til nettside

Ein god start med nynorsk

Korleis kan elevar med bokmål som hovudmål få eit godt møte med nynorsk? Kompetansehevingspakken Sidemål på mellomsteget. God start med nynorsk er no pussa opp og justert til den nye læreplanen.

20.10.2021

Plansje m FN emblem RGB 2x til nettside

FN-dagen 24. oktober

No nærmar det seg FN-dagen, og denne dagen vert markert rundt omkring i skular over heile landet. I samband med det har vi samla nokre aktuelle nynorske ressursar og boktips som kan passe til denne markeringa.

19.10.2021

Grammatikkillustrasjon Anja

Grammatikk – kvifor og korleis?

Læreplanane for norskfaget slår fast at elevane skal ha kunnskapar om grammatikk og kunne bruke desse kunnskapane i arbeid med tekst. Dei skal også kunne samanlikne norsk, både bokmål og nynorsk, med andre språk. Særleg er dansk, svensk og norrønt nemnt, men dei kan sjølvsagt også samanlikne med talemål, engelsk eller andre språk som kan vere aktuelle. Kva må ein ha av kunnskapar og ferdigheiter for å kunne få dette til?

29.09.2021