På Sortland videregående skole har elevane på påbygging arbeidd med fordjupingsoppgåva i norsk på ein annan og nyskapande måte i fleire år. Oppgåva er å lage ei barnebok med både tekst og illustrasjon, gjerne om eit vanskeleg tema.
– Barn og unge treng å lære kritisk literacy, seier Marte Blikstad-Balas. Ho var ein av hovudinnleiarane på NOLES-konferansen, som for tredje gong var halden på Schæffergården i Danmark.
Dersom ein har ei boksamling, eit rom, nokre hyller og eit samla kollegium som tenkjer at skulebibliotek er viktig, får ein gjort mykje med små midlar, skriv Liv Astrid Skåre Langnes.
Aksel Torsnes Mehlum i Språkrådet skriv om korleis kursa deira gjev eit spennande innblikk i kva folk trur dei strever med – og kva dei faktisk strever med.
Har den kreative tekstskrivinga ein verdi også for dei eldste elevane? spør Reidun Kydland i samband med framlegget til nye
fagplanar i norsk som skal bli ferdige i løpet av 2019 og takast i bruk frå hausten 2020.