Forskingsprosjektet Les for meg handlar om å vurdere lesinga til barn medan dei les tekstar som engasjerer. Materiellet er utvikla parallelt på nynorsk og bokmål.
Fredag 25. april kl. 10–15 vert Nynorskseminaret arrangert på Hamar. Dette er eit gratis motivasjonsseminar for studentar, lærarar, skoleleiarar, lærarutdannarar
og andre interesserte.
Den 8. mars feirar vi den internasjonale kvinnedagen over heile verda. Ifølgje den overordna delen av læreplanen skal skulen formidle kunnskap og fremje haldningar som sikrar verdiane likeverd og likestilling som er kjempa fram gjennom historia.
Den nynorske leseaksjonen Tid for ti får økonomisk støtte av Utdanningsdirektoratet i tre år framover.
– Det inneber at vi kan trykke antologien i fysiske eksemplar frå neste år. Frå 2026 vil vi også utvide tilbodet slik at ikkje berre 7. trinn, men også 8. trinn, kan få tilsend antologien, seier prosjektleiar Petra J. Helgesen i Foreningen !les.
Sonja Jordanger Loen er rektor ved Gloppen opplæringssenter. – Det er viktig å ha gode læreverk på nynorsk som dekkjer alle språknivå i vaksenopplæringa, seier ho.
Hildegunn Hovde ved Høgskulen i Volda har forska på korleis barn i alderen 1–3 år møter og deltek i song i barnehagen. Her får du fem konkrete tips til korleis du kan inkludere alle barna i songsamlinga.
Treng du idear og tips til korleis du kan bruke skriverammer som inngangsport til den første skrivinga? Denne ressursen tek utgangspunkt i tekstar som elevane skriv i samband med uteskule.
Anne Marta Vinsrygg Vadstein ved Nynorsksenteret har publisert ein artikkel i tidsskriftet Nordisk barnehageforsking: Mellom skrifta og barnet – tre barnehagelærarar sine strategiar i høgtlesing av bildebøker med få ord og bildebøker med fleire ord.