Å synge er kjekt, det gjev rom for meistring, oppleving og medverknad, og det kan opne for kreative prosessar. Her følgjer ti tips til korleis du kan ta i bruk song i barnehagen.
Er du på jakt etter læringsressursar og oppgåver du kan bruke i heimeskule og fjernundervising? Her finn du ei oversikt med forslag til småressursar som vi trur kan passe til føremålet.
Det er ein skarp vintermorgon, og snøen knirkar då vi går ned trappa til Leikanger barnehage i Herøy kommune. Ved døra står det tende lykter, og frå himlingen heng greiner med pynt i. Inne i varmen møter vi styrar og pedagogisk leiar Oddhild Dybvik Aas i full sving på småbarnsavdelinga.
Nynorskelevane har i dag ein digital skulekvardag som er heilt dominert av skjermtekstar på bokmål. Ei kraftig kursendring må til for å sikre dei språklege rettane til desse elevane. Den viktigaste reiskapen for å snu denne utviklinga er ei skjerpa opplæringslov.
Den nye opplæringslova kjem til å ha mykje å seie for korleis kvardagen til elevar med nynorsk som hovudmål vert. Her kan de lese høyringssvaret som Nynorsksenteret no har levert til utkastet til ny opplæringslov.
Når vi leikar med teater gjennom tekstar med born, legg vi til rette for felles improvisasjon og utforsking. Saman kan vi leike fram ei teaterprega framstilling av teksten. Korleis og kvifor kan vi nytte nynorsk barnelitteratur i teaterleik med born?
Korleis kan levande bilete, tekstutdrag og musikk formidle ei forteljing? Dette spørsmålet tek hundrevis av elevar stilling til gjennom Nynorsksenteret sitt prosjekt «Tekstskaping på Instagram».